Танхимын гадуур Ñургалт нь адал
Ñвдалт мÑдрÑхүйн Ñургах ÑƒÑ…Ð°Ð°Ð½Ð°Ð°Ñ Ò¯Ò¯ÑÑлтÑй харьцангуй залуу бөгөөд орчин үеийн
ÑˆÐ¸Ð½Ñ Ñургалтын Ñ…ÑлбÑÑ€. Үүнд харьцаа хандлагад чиглÑÑÑн Ñурах барил нÑн түрүү
тавигддаг Ñургалтын арга Ñ…ÑмжÑÑний тухай Ñригдаж байгаа юм. Сургалтын зорилгууд
ба агуулга зөвхөн онолын хувьд биш, харин нÑгдмÑл байдлаар толгой, зүрх ба
гараар Ñ…Ñлбар мÑдÑрхүйц байна. Үүний үр дүнд оролцогчид амжилттай Ñуралцах
боломжтой. Учир нь бидний өөрөө хийж буй зүйлийн 90% нь бидний ой тогтоолтод
үлддÑг ба Ñ…ÑзÑÑ Ñ‡ дахин Ñанах боломжтой байдаг. Харин үүний ÑÑÑ€ÑгÑÑÑ€ бид ÑонÑож
буй зүйлийн 20% нь, харж буй зүйлийн 30%, ÑонÑоод харÑан зүйлийн 50%, өөрийн
Ñ…Ñлж буй зүйлийн 70% нь бидÑнд мÑдÑгдÑхүйц үлддÑг. ИнгÑÑ…ÑÑÑ€ аливаа зүйлд Ó©Ó©Ñ€Ó©Ó©
оролцож, Ó©Ó©Ñ€Ó©Ó© хийж үзÑÑ… нь цаашид үлдÑцтÑй Ñурах үнÑÑ…ÑÑÑ€ хамгийн зөв зам болж
байна.
Танхимын гадуур Ñургалтын арга Ñ…ÑмжÑÑний үед Ñурах гÑдÑг нь
биеÑÑ€ оролцох, мÑдрÑÑ…ÑÑÑ€ туршигддаг бөгөөд ÑÐ½Ñ Ð½ÑŒ ердийн Ð±ÑƒÑ Ñ‚Ð°Ð»Ð±Ð°Ñ€Ñ‚ буюу
тодруулбал чөлөөт байгал орчинд Ñвагддаг.
ЯлангуÑа нÑг байгууллагад
бүтцийн өөрчлөлтийн процеÑÑ Ñвагдаж, ÑˆÐ¸Ð½Ñ Ð·Ð¾Ñ…Ð¸Ð¾Ð½ байгуулалтанд Ñурч буй үед
танхимын гадуур Ñургалтын арга Ñ…ÑмжÑÑ Ñ…ÑÑ€ÑгцÑÑÑ‚Ñй байдаг. Сурч буй зохион
байгуулалтын концепт байгууллагын дотор хүмүүÑийн гүйцÑтгÑÑ… үүргийн нÑÑ€ хүндийг бий болгох ба ингÑÑнÑÑÑ€
хүмүүÑийн ÑерÑг дүр зургийг урьдчилан бүрдүүлдÑг. Ðжилтнуудын мÑдлÑг чадвар
(“human resource“) тухайн Ñурч буй зохион байгуулалтын үндÑÑ Ñуурийг харуулдаг.
Хувийн чармайлт зүтгÑлийг дÑмжих, харилцан түншийн Ñ…ÑмжÑÑнд харьцах, чанартай
багийн ба группийн ажлын концепц, багийн доторх шатлалыг өөрийн үүрÑг
даалгавар, хариуцлага бүхий хүрÑÑгÑÑÑ€ Ñолих зÑÑ€Ñг нь ÑˆÐ¸Ð½Ñ Ð·Ð¾Ñ…Ð¸Ð¾Ð½ байгуулалтын
үндÑÑн тулгуур баганыг харуулдаг. ШинÑлÑг, Ñурч буй зохион байгуулалтыг
бодитоор Ñ…ÑÑ€ÑгжүүлÑхийн тулд үүнд зориулÑан бүтцийг бий болгох Ñ…ÑÑ€ÑгтÑй. Сурч
буй байгууллагын хүний нөөцийг хөгжүүлÑÑ… бодлогод ÑˆÐ¸Ð½Ñ ÑˆÐ°Ð°Ñ€Ð´Ð»Ð°Ð³Ð° тавигдана.
Үүнд коучинг, баг хамт олныг хөгжүүлÑÑ… Ñургалт уулзалтуудыг зохион байгуулж
болно.
ШинÑÑÑ€ Ñурч буй байгууллагад
Ñурах чадвартай ажилтнууд шаардлагатай. Ðнд Ñурах гÑдÑг нь зөвхөн мÑргÑжлийн ба
заах арга зүйн мÑдлÑгÑÑÑ€ Ñ…Ñзгаарлагдахгүй мөн харьцаа хандлага, хувь хүний
болон багаар ажиллах чадварыг багтаана. ÐдгÑÑÑ€ чадварыг цаашид хөгжүүлÑхийн
тулд танхимын гадуур Ñургалт хийгдÑнÑ.
Бие болон хөдөлгөөнд
тулгуурлаÑан Ñургалтын Ñ…ÑлбÑÑ€ нь байгууллагын доторх өөрчлөлтүүдийг дÑмжих,
туÑлах “багаж Ñ…ÑÑ€ÑгÑлийг†Ñанал болгож байгаа юм. Бодит байдалд ойр, шинÑ
маÑгийн үр ашигтай нөхцөл байдалд итгÑлтÑй Ð±ÑƒÑ Ð±Ð°Ð¹Ð´Ð°Ð» Ò¯Ò¯ÑгÑÑ… хүчин зүйлүүдÑÑÑ€
дамжуулан үнÑн бодит мÑдрÑмж ба бодит харьцааг мÑдрÑÑ… Ñ‘Ñтой: Ñ‚ÑƒÑ€ÑˆÐ»Ð°Ð³Ð°Ð°Ñ Ò¯Ò¯Ð´ÑÑн
боломжуудыг Ñанал болгоÑон туÑгал, Ð°Ð»Ð´Ð°Ð°Ð½Ð°Ð°Ñ Ñуралцах. ИнгÑÑнÑÑÑ€ л өөрчлөлтийн
процеÑÑ Ð±Ð¾Ð»Ð¾Ð¼Ð¶Ñ‚Ð¾Ð¹ болно. Танхимын гадуурх Ñургалтаар багийг болон хувь хүнийг
хөгжүүлÑÑ… техник ба багаар ажиллах даалгаварууд хийгдÑнÑ.
Танд энэхүү мэдээлэл таалагдаж байвал Like дараарай! |